Tej. Szívvel-lélekkel!

Tej. Szívvel-lélekkel! címmel iskolai edukációs programot indított a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága, a Földművelésügyi Minisztérium, valamint a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács mintegy 100 általános iskolában, 2015. december és 2016. február között. Ennek során a gyermekek, valamint az oktatásukban résztvevő pedagógusok megismerhetik a tej útját a tejtermelő gazdaságoktól a boltokig, a ?Tej-szív? logó és az ovális bélyegző jelentőségét, valamint kitölthetnek egy kvízjátékot a kampány ismeretanyagára vonatkozó kérdésekkel. Érdekesség, hogy a program részeként kifejlesztettek egy 2D típusú, tej témájú játékprogramot is.

A Tej Szakmaközi Sze1vezet és Terméktanács (Szakmaközi Szervezet) elnöksége 2015 januárjában hoz.ott határozatot a közösségi inarketing alap felállításáról. A Szakinaközi Szervezet a Földinúvelésügyi Minisztériumnál kezdeményezte, hogy a 2015. évi költségvetésen belül az idei tejtámogatások terhére, 420 millió Ft külön forrást biztosítson közösségi tejmar keting célokra. Az összeget a Magyar Turizmus Zrt. Agránnarketing Vezérigazgatóságán keresztül, kizárólag közösségi tejinarketing program finanszírozására használják fel.

A Szakmaközi Szervezet 2015 májusában fogadta el a 420 millió forintos közösségi marketing alap tervezett felhasználásáról szóló szakmai javaslatot, a szervezet által javasolt célokat és keretösszegeket pedig Fazekas Sándor földművelésügyi miniszter és Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója külön szerződésben is rögzítette. E prögram részeként valósul meg az iskolai edukációs részprogram is.

Ennek során, a Szakmaközi Szervezet kiemelt céljának tekinti a gyermekek, a fiatalok, a ?jövő nemzedék? tej- és tejtermék fogyasztásra és egészségtudatos táplálköozásra ösztönző nevelésének támogatását. További fontos tevékenység, högy megszerettessék a tej és tejtermékek fogyasztását, bemutassák a tejtermékek sokféleségét és szerepét az egészséges táplálköozásban, fejlődésben. Mindezt cég és márka semlegesen, tudományos ismeretekre építve, de a fiatalokhoz leginkább közel álló nyelvezetben teszik.

A Szakmaközi Szervezet már korábban felismerte a fiatalokat jellemző, többnyire helytelen fögyasztói szökásokat, ezért az Iskolai Edukációs Programot már több mint tíz éve folyamatosan megszervezik. A program az újszerű, modern technikai kivitelezése miatt rendkívül népszerű a diákok körében, élménypontként funkcionál az iskolákban. Az installáció része többek között az érintőképernyős interaktív játék, szórólap, filmvetítés, plakát, kiadvány, oktatófilm és előadás is.

A kampánnyal párhuzamosan a www.facebook.hu/tejtermekek oldalon online nyereményversenyen vehetnek részt a diákok.