Két díjjal is gazdagodott a Phylazonit 2018-ban!

A Phylazonit elnyerte a MagyarBrands Díjat Innovatív márka kategóriában, valamint az EOQ MNB által meghirdetett Minőség-Innováció 2018. pályázaton a Phylazonit Technológia a „Felelős és a környezet fenntarthatóságára irányuló innovációk” kategóriában nemzeti díjnyertes lett. Ez utóbbinak köszönhetően nemzetközi megmérettetésre is jogosulttá vált a cég.

- 2018-ban a vállalati reputáció erőssége minden korábbinál nagyobb szerephez jutott a szakértői és a fogyasztói véleményalkotás során. Nemzetközi felmérések sora szól arról, hogy egy vállalat működésében a legnagyobb kockázatot a reputáció, a márka sérülése jelenti. Jóval nagyobbat, mint a gazdasági visszaesés vagy az erősödő versenyhelyzet. A MagyarBrands díj elnyerése ezért is kiemelkedő érdem, és ezért jelent minden márka számára egyszerre erkölcsi és üzleti értéket - mondta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke.

A díj

A MagyarBrands program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt. A program kiválasztási folyamata rendkívül komplex: egy márka pénzügyi adatok többszempontú vizsgálata, valamint fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alapján részesülhet ebben az elismerésben. A díj odaítélése számszerűsíthető kritériumok alapján történik, amelyet egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése egészít ki. Pontozás alapján három alapkategóriában születik meg végül a díjazotti lista. A Szakmai Bizottság döntése alapján a Phylazonit kiváló márkának számít, a hazai innovatív top-márkák egyikeként.

A cég már nem csak bizonyos termékeket értékesít, hanem egy olyan technológiát, szellemiséget kínál a termelőknek, amely alkalmazása garancia a versenyképes termesztéshez és nagyon jól beilleszthető a környezettudatos gazdálkodásba. E nélkül nem képzelhető el küldetésük egyik fontos célja, az egészségesebb élelmiszerek előállítása.

- Azt hogy második éve érdemeltük ki ezt a díjat, azt jelenti számunkra, hogy jó úton járunk, a Phylazonit termékcsalád és a Phylazonit Technológia folyamatosan erősödik és igazodik a piaci elvárásokhoz - mondta Lengyel Tamás, a Phylazonit marketingvezetője.

Kulcs, a kijuttatás

- A díjazott technológiánkban mindkét díjnál a termékeink mellett nagy hangsúlyt kap a szakszerű kijuttatás, ehhez igazítva kifejlesztettünk egy olyan kijuttatóegységet, amely a munkagép sebességének és helyzetének meghatározásával, képes a táblán belül folyamatosan módosítani a kijuttatott mennyiséget. A fenntartható gazdálkodás célja, hogy a felhasznált inputanyagokat úgy differenciáljuk, hogy megtörténhessen a költségek, ehhez kapcsoltan pedig a hozamok optimalizálása. A felhasznált baktériumkészítményeket nem tábla szinten, egy egységes elv alapján használjuk fel, hanem a táblán belül a munkagépek sebességéhez illetve a talaj adottságaihoz igazodva növeljük a termék várható hatását.

Ezt a technológiát a Temposensor Basic egységünkkel kiegészítve mutatjuk be az AgromashExpo és AgrárgépShow 2019 kiállításon is - foglalta össze a marketingvezető.

A MagyarBrands program immáron kilencedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.

 Összeállította: Kalmár Nárcisz

Tartalom közti banner a cikk végére
no