Agrármarketing Centrum

A mézfogyasztás fontosságáról, a méz élettani hatásairól és táplálkozásunkban betöltött nélkülözhetetlen szerepéről indít közös fogyasztásösztönző kampányt az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC), az Országos Magyar Méhészeti Egyesület (OMME) és a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK).
A jövő mezőgazdasági kihívásairól és a megoldást hozó, hazai kitörési pontokról beszélt Ondré Péter, az Agrármarketing Centrum (AMC) ügyvezető igazgatója a Trade Magazin által szervezett Business Days konferencián.
Az elmúlt évekhez hasonlóan közösen szervez almafogyasztást ösztönző kampányt az Agrárminisztérium (AM), az Agrármarketing Centrum (AMC), a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) és a FruitVeb Zöldség – Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács.
A tej és a tejtermékek jelentősége
A törekvések és adottságok ellenére komoly akadályai vannak a kilábalásnak
A precíziós gazdálkodás lehetővé teszi a hatékonyabb termelést, a környezet kímélését, az élelmiszer-biztonság növelését, de hozzájárulhat az új...
A cudar idő ellenére 7 500 látogató volt kíváncsi a hétvégén megszervezett Magyar Ízek Tavaszi Vásárára, ahol több mint ezer hamisítatlan hazai élelmiszer termékből válogathattak az érdeklődők
Az akció során összesen 1230 kg élelmiszert adományoztak a cégek a rászorulóknak a...