fogyasztó

Az Univer és a Gyermelyi után újabb három nagy élelmiszeripari gyártó csatlakozott az ország legnagyobb közétkeztető csoportjának számító Hungast által indított Hazai Alapanyagok a Magyar Menzán (HAMM) programhoz.
A borosüveg címkék szerepe napjainkban sokkal fontosabb, mint valaha: a rosszul megválasztott és kivitelezett darabok nem érhetik el a szükséges és elvárt hatást.
A hazai tojásfogyasztás és -termelés az utóbbi években növekedésnek indult.
Az online élelmiszer-kereskedelem a magyar kereskedelem legdinamikusabb területe, 2017-ben 22,5 százalékkal növekedett, és hasonló bővülés várható az elkövetkező időkben is.
A nitrogénárak a világpiacon továbbra is erősek, és nem sok jel mutat a csökkenések irányába.
A hazánkban napjainkban található 54 darab védjegy között nehéz eligazodni: a fogyasztók érdekében előkészület alatt áll a mindezt felváltó egységes állami védjegy.
Idei évben a hazai szilvatermés átlagosnak mondható, mintegy 60-65 ezer tonna gyümölcsöt takaríthatnak be a gazdálkodók.
A fogyasztóknak kell eldönteniük, milyen típusú étkezési tojásokat kívánnak vásárolni a kereskedelemben.
Magyarország Főkonzulátusa 2018. szeptember 27-30. között Düsseldorfban idén is megrendezi Düsseldorfban a Magyar Napok-at, ahova kiállítókat is várnak.
Beszélgetés Szalkai Gáborral, a Magyar Növényvédelmi Szövetség (NSZ) ügyvezető igazgatójával
A sertéságazatban az általános forgalmi adó (áfa) csökkentése fehéríti a gazdasági tevékenységet és ösztönzi a fogyasztást, ami stabilizálja az ágazatot; növeli a sertések számát és a belföldi legálisan gazdálkodó termelők versenyképességét - mutatott rá a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) elnöke hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.
Már csatlakozhatnak az élelmiszer-feldolgozók az egészséges táplálkozást előmozdító akcióhoz
Az agrárkamara is csatlakozott a Mozgó Piac kezdeményezéshez
Az Intersnack csoport tíz százalékkal több magyar fűszerpaprikát vásárol az idén
Egyre többen keresik a magyar élelmiszert belföldön