Élelmiszeripar

Újabb szakmaközi szervezettel kötött együttműködési megállapodást a Takarékbank az AGROmashExpo-n.
A kiadvány bemutatja a trendeket, az előállítás és jelölés szabályait és a fejlesztési lehetőségeket.
Évente húsz kiló finom pékárut esznek meg a magyarok.
A PLMA szakkiállításon a kereskedelmi márkás termékek széles skálája mutatkozik be.
A Windmill munkájának garanciája a három generáció óta felhalmozott tapasztalat és szakértelem.
Egy felmérés szerint a magyarok 85,9 százaléka előnybe részesíti a hazai élelmiszert.
Lehet, hogy húsz év múlva is lesz elegendő élelmiszer, de – és itt egy hangsúlyos ’de’ következik…
Az idei Magyar Sajtmustrán 30 magyar sajtkészítő termékei kóstolhatók és megvásárolhatók meg.
Az agrárkamara külföldi szakmai utat szervez zöldség- és gyümölcsfeldolgozók számára.
A Corteva Agriscience és a Financial Times csoport közös új kutatása szerint a fogyasztók pozitívan állnak az új mezőgazdasági technológiákhoz.
A programsorozata első eseményén az Eisberg Hungary Kft. gyáli üzemébe látogathat el.
A kutatással az élelmiszerekkel bevitt káros anyagok egészségkockázatát is becsülik.
Többnyire olyan ételt vásárolunk, amire valóban szükségünk van!
Magyar sertéshúsexportról tárgyalt a japán agrártárca képviselője Budapesten.
A Btk. új rendelkezése értelmében a jövőben szigorúbb büntetést kaphatnak az élelmiszer-hamisítók.
Az utóbbi években hazánk jelentősen növelte külkereskedelmét a tengeren túli országokkal.
Kétszintű védjegyrendszert vezet be az Agrárminisztérium.
A tejfogyasztás fontosságára hívták fel a figyelmet a Tej Világnapi fesztiválon.
A K&H agrárbár során a hallgatók az agrárium kihívásait és jövőbeli lehetőségeit járják körbe.
A BBQ és a grillezés között az alapvető különbség a hőkezelés hőmérsékletében rejlik