Manapság az árral és a minőséggel lehet versenyezni!

Borítókép

Ha nincs és nem volt minőség, legközelebb hogyan várhatnánk árajánlati megkereséseket? A cég marketingre is fordít költségeket – ezúton is megköszönjük az újságban való folyamatos hirdetési lehetőséget, a cikk megírásával pedig kifejezhetjük és közvetíthetjük alapvető céljainkat –, de nagyon sok esetben szájról-szájra terjedve kapunk újabb és újabb kivitelezési felkéréseket.

Ez is bizonyítja, hogy megrendelőink elégedettek, a már általuk használatba vett építményeikkel. Ezt egy nem minőségi szerkezetelemekből, szakszerűtlenül összeállított csarnok esetén nem érhetnénk el. A megrendelői elégedettséget, mint talán legfontosabb minőségi célunkat, hűen tükrözi, hogy aki egyszer velünk építtetett, újra és újra belénk fekteti bizalmát. Mi ehhez a bizalomhoz igyekszünk méltóak lenni. A vevői elégedettségnél nincs nagyobb elismerés! Ez egy visszaigazolás számunkra az önmagunkkal szemben támasztott minőségi célokhoz. A minőségre törekvés fontossága, a vállalat szlogenjében is megfogalmazódik: „A minőség sokáig megmarad, amikor az árat már rég elfelejtették” (Harry Gordon Selfridge).

Átlagemberként sokszor felismertem, hogy magam is végfogyasztóként pénztárcámat kímélve, az eredetileg kiválasztott terméktől eltérve megveszünk egy „olcsóbb” árucikket. Használat közben jövünk rá, hogy anno miért is döntöttünk a minőségi termék megvásárlása mellett, és a birtokunkban lévőhöz csak valami plusz megvásárlásával juthatunk az eredetileg a termékkel szemben támasztott élvezeti értékhez. Ezzel elveszítve az „olcsóbb” megvásárlásával spórolt összegünket, így az árat elfelejteni nem fogjuk. Summa summárum: minőségi termék használatával, idővel elhalványodik a kifizetett összeg, míg egy „olcsóbbnak” hitt termék esetén akár 1 év elteltével is a pontos összeget emlegetjük. A Béker-Váz Kft. ennek tudatában végzi tevékenységét, de ez a minőségre törekvés nem korlátozódik csak anyagokra.

Ahogy a cég jelmondata is mutatja: Nálunk közös A-CÉL!

A személyes kontaktokra és tárgyalásokra is minőségi időt szánunk. Az idő, mai rohanó világunkban, mint szűk keresztmetszeti tényező, rendkívül felértékelődött. A cégünk időt szán ügyfeleire, a megbízás létrejöttétől egészen a használatbavételi engedély megérkezéséig, és még azon túl is. Folyamatos helyszíni auditokkal követjük nyomon és teszünk eleget megbízóink kérésének, és győződünk meg arról, hogy a minőségre törekvés folyamatosan fenntartott, és a megfogalmazott megrendelői igény teljesül.

Összefoglalva: időtakarékoskodást mellőző igényfelmérés, megfelelő minőségű anyagfelhasználás és szakszerű kivitelezés nélkül nincs teljes élettartamig tartó, érdemi funkcionális használhatóság!

Tornyai Gabriella, divízióvezető
Mobil: + 36 20 595 31 80
Email:
gabriella.tornyai@bekervaz.hu
Tel/Fax: + 36 42 785 169
Email:
info@bekervaz.hu
www.bekervaz.hu

Tartalom közti banner a cikk végére
no