Bábolna Takarmány – A hozzáadott tápérték

Az évente rendezett nagysikerű hagyományos találkozókon a teljes partneri kör – közel négyszáz érdeklődő – vett részt. Most azonban „szakosították” az eszmecseréket és külön-külön találkoztak a szarvasmarha-, a sertés-, és a baromfitartókkal.

A marketing és a PR-tevékenység itt kapcsolódik igazából össze. A marketing-szakma világhírű professzora Philip Kotler „marketing-PR” elnevezéssel illeti ezt az összetett, jelentőtős szakmai felkészültséget, szervező munkát igénylő akciót.

Az alapelv: „Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez.” A bábolnaiak elmentek a „hegyhez”, a partnereikhez.

Hogyan tovább? Erre az alapvető kérdésre keresték a választ a Roadshow résztvevői.

Eredményességet, sikert meghatározó kérdésekről van szó!

FEHÉR – WELLESZ