fbpx

OKOSFARM filmforgatás … Most mi kerültünk képbe !

Írta: Szerkesztőség - 2018 augusztus 03.

Azt már megszoktuk, hogy mezőgazdasági ügyfeleinknek mi készítünk „filmeket”, hiszen több mint 60 telephelyen közel 2000 kamerát telepített cégünk mezőgazdasági ágazata az OKOSFARM.

Arról, hogy mit fejlesztünk, hol telepítettünk, már sokszor tudósítottunk.

De ez a nap más volt, most a kamerák másik oldalán álltunk, és még csak nem is szereltünk…

Filmet forgattunk az OKOSFARM-ról hogyan dolgozunk, hogyan telepítjük azokat az eszközöket, amelyek segítik a  gazdálkodókat, hogy valóban OKOSak legyenek azok a FARMok.

Az OKOSFARM a mezőgazdaságban olyan fejlesztéseket végez, amelyek valóban innovatívak, és új, informatika alapú szemléletet valósítanak meg. Ez viszont egyáltalán nem egyértelmű a gazdálkodók számára, mint egy erőgép, vagy egy növényvédő szer hasznossága. Az úttörő szerep nem könnyű. Ennek okán úgy döntöttünk, láthatóbbá, érthetőbbé tesszük tevékenységünket, közelebb hozzuk a gazdálkodókhoz.

Hogyan mutassuk meg?

Napjainkban ember legyen a talpán, (vagy agrárhasonlattal gazdálkodó a traktoron) aki kiigazodik azon a rengeteg információn, írott vagy digitális reklám, hír, a közösségi médiáról már nem is beszélve.

Saját tapasztalataink mellett kutatások kimutatták, hogy napjainkban a médiafogyasztó figyelmét leginkább 30 -50 másodpercig tartható fent. Mit jelent ez a valójában?

Alkossunk valami olyat, amely megragadja a néző figyelmét, informatív, emlékezetes, de nem tolakodó…

A marketing, és a velejáró feladatok sokasága, ha nem kellő hozzáértéssel teszik, gyakran pénz és időpocsékolás, hatékonysága nem igazán mérhető, az eredmények pedig elmaradnak.

Az is lehetséges hogy a marketing túlárazott csillámporos Hollywood-i megaprodukció keretében próbálja eladni az esetenként még nem is létező terméket vagy szolgáltatást.

Van termékünk és szolgáltatásunk, ami jól működik, értéket termel, ahogy az elmúlt néhány év sikerei megmutatták igény is van rá bőségesen. Adódik tehát a feladat, hogyan mutassuk meg ésszerű keretek között a leendő megrendelőink számára.

Az OKOSFARM csapata gondolt tehát egy merészet és hosszas tervezést követően saját kisfilm forgatásába kezdett, amely jó lehetőséget biztosított, többek között új termékünk, az OKOSFARM Multiszenzor bemutatására.

Forgatás Budapesttől mintegy 240 KM távolságra valósult meg, valós, üzemi körülmények között, kellemes nyári kánikulában. A stábot Dobi András Németországban dolgozó fotográfus instruálta mély szakmai hozzáértéssel.  A felvételeket több helyszínen rögzítette a stáb profi kamerákkal, hol kisteherautó rakteréből vagy éppen drónokat felhasználva a magasból.

A felvételek elkészítéséhez természetesen engedélyt kértünk partnereinktől, akik készséggel álltak rendelkezésünkre köszönhetően a kollégáinkkal és a fejlesztő csapattal kialakított bizalmi viszonynak. A forgatás alatt mindvégig betartottuk a telepen érvényes állategészségügyi szabályokat is, ezért akadt olyan hely, ahová bár nagyon fontos lett volna, nem mehettünk be a stáb profi eszközeivel, mert alá kellett volna vetni azokat az előírt fertőtlenítési eljárásnak.

Mivel ez nem egy Hoolywood-i produkció volt így az alkotók tartózkodtak a minden fölösleges sallangtól. Nem voltak például statiszták vagy dublőrök. Volt viszont lelkes cégvezető és kereskedelmi vezető akik fegyelmezetten betartották a rendezői utasításokat, még akkor is ha azt tizenkilencszer kellet felvenni. A forgatás és az egész film koncepciójában a természetesség és az életszerű körülmények bemutatása állt.

Jelenleg a film utómunkálatai folynak, a kész anyagot várhatóan augusztus közepén teszi közzé az OKOSFARM csapat. Először vadonatúj Youtube csatornáján. Ezt követően reméljük népszerű lesz az agrárium elektronikus médiájában.

Kövesdi József
ügyvezető igazgató
+36 309 246 982
[email protected]

Papp Zsolt
kereskedelmi vezető
+36 70 932-55-49
[email protected]

www.senit.hu
www.okosfarm.com
www.agrarsecurity.com