Tizenöt ország nyolcvanötezer látogatója vett részt a 79. OMÉK-on
Többek között a generációváltás is az idei OMÉK legfőbb témái között volt.
Hírlevél
Nem akarsz lemaradni a mezőgazdaság cikkeiről? Add meg az e-mail címed, és mi elküldjük neked a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélreTöbbek között a generációváltás is az idei OMÉK legfőbb témái között volt.
Nagy érdeklődés mutatkozott a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán.
Az OMÉK megnövelt területéből fakadóan az AMC jól tud igazodni azokhoz az igényekhez, amelyeket kiállító partnerei jeleznek felé.
Az egészségtudatos táplálkozás széleskörű terjedésével egyre nagyobb az igény az egészséges és minőségi fehérjeforrások iránt!
A Kert-Ész Klub Magyarország Egyesület szervezésében 2017. március 9. és 10.-én Szegeden megrendezett III. Zsendülés Kertészeti Konferencia kapcsán Rácz József elnökkel beszélgettem, aki többek között elmondta, hogy minek kapcsán vágott bele három éve a konferencia megszervezésébe.
Idén is megnyitotta kapuit a Hungarikum Falu a SZIGET Fesztiválon, a programok szervezésében a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Magyar Ízek Alapítvány is részt vett.
Egyre fokozódó érdeklődés tapasztalható a prémium minőségű magyar élelmiszeripari termékek iránt.
Nagy az érdeklődés a magyar borok iránt a világ vezető borszakmai vásárán, a düsseldorfi ProWein kiállításon, és a számos szakmai érdeklődő is megerősíti, hogy a magyar bor felveszi a versenyt a világ élvonalbeli boraival.
A múlt évben 11 ezer ember, 12 borvidék 20 településén 220 borászat vett részt a versenyben.
Féloldalas marad az agrármarketing. Az Agrármarketing Centrum (AMC) továbbra is az agrártárca irányítása alatt marad.