A magyar sertéságazat helyzete – célok és valóság
2012-ben született egy sertésstratégia, amelynek célja az volt, hogy az akkori 3 milliós sertéslétszám 6 millióra emelkedjen.
Hírlevél
Nem akarsz lemaradni a mezőgazdaság cikkeiről? Add meg az e-mail címed, és mi elküldjük neked a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélre2012-ben született egy sertésstratégia, amelynek célja az volt, hogy az akkori 3 milliós sertéslétszám 6 millióra emelkedjen.
Új fajtajelölteket mutatott be a hazai élelmiszerhivatal.
A bolygó elitjébe repítette új termékét a Cerbona a párizsi élelmiszeripari kiállításon.
A magyar agrárgazdaság évről-évre rekordokat döntő teljesítménye mellett fontos szerkezeti változásokra van szükség az ágazat további kiegyensúlyozott és tartós növekedéséhez.
Garázsból indult a sikertörténet, amely egyben figyelmeztetés is: elveszhet a magyar tudástőke.
Minden eddiginél nagyobb marketingkampány indul a magyar tej népszerűsítéséért.
Magyarország és Mongólia a világ sikeres nemzeteihez tartozik, és mindkét országnak jó oka van arra, hogy fényes jövőt várjon.
Közös fellépést sürgetett a tejpiac versenyképességének megőrzése érdekében a szlovén és a magyar mezőgazdasági miniszter a szlovén-magyar kormánycsúcson.