Megnyílt a Hungarikum Falu a Sziget Fesztiválon
Idén is megnyitotta kapuit a Hungarikum Falu a SZIGET Fesztiválon, a programok szervezésében a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Magyar Ízek Alapítvány is részt vett.
Hírlevél
Nem akarsz lemaradni a mezőgazdaság cikkeiről? Add meg az e-mail címed, és mi elküldjük neked a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélreIdén is megnyitotta kapuit a Hungarikum Falu a SZIGET Fesztiválon, a programok szervezésében a Földművelésügyi Minisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Magyar Ízek Alapítvány is részt vett.
Talán még a televíziós vásárlás népszerűségének csúcsán félig viccelődve, félig álmodozva filozofáltunk el azon, hogy mi lenne, ha egy gombnyomással, azonnal a miénk lenne a TV-ben reklámozott termék.
Minden eddiginél nagyobb marketingkampány indul a magyar tej népszerűsítéséért.
Tej. Szívvel-lélekkel! címmel iskolai edukációs programot indított a Magyar Turizmus Zrt. Agrármarketing Vezérigazgatósága, a Földművelésügyi Minisztérium, valamint a Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács mintegy 100 általános iskolában, 2015. december és 2016. február között.
2015. szeptember 15-én, kedden reggel 8 órakor elindult az AXIÁL Kft. új honlapja, amely a már megszokott, minőségi tartalommal, de letisztult, modern, minimalista designnal várja a látogatókat.
Ledó Ferenc, a FruitVeB elnöke nagy várakozásokkal tekint a 2020-ig tartó időszakra.
A 90-es évek a magyar borászat nagy korszaka volt, amikor a semmitmondó nagyüzemi borászatok világából (tisztelet a kivételnek) hirtelen előbukkantak azok a pincészetek, akik a minőségi borkészítésben látták a jövőjüket.
Egy vezető vagy értékesítési vezető akkor sikeres, ha eléri a terveket.
Hogyan kereskedjünk sikeresen a mezőgazdaságban?