A Corteva Agriscience globális mezőgazdasági tudományos és technológiai vállalatként új üzleti modellt vezet be Magyarországon, hogy elősegítse a hazai gazdálkodók hatékony támogatását. A 2024-2025-ös új mezőgazdasági szezonban a vállalat vetőmag, növényvédelmi és biológiai termékkínálatát egy képviselő fogja kezelni, aki átfogó szaktanácsadással tartja majd a kapcsolatot az ügyfelekkel. Az új megközelítés célja, hogy a Corteva jobban megfeleljen a magyar gazdák igényeinek, egyszerűsítse a döntéshozatali folyamatokat és támogassa a hosszú távú partnerségeket a fenntartható siker érdekében.
A mezőgazdasági termelők támogatásának egyetlen csatornán keresztül történő összpontosításával a Corteva biztosítja a folyamatos szakmai kiszolgálást minden termékkategóriában, miközben az értékesítés továbbra is a hivatalos kereskedőkön keresztül történik.
– A Corteva Magyarországon bevezetett új „One Face To Customer” üzleti modellje egy jól átgondolt döntés eredménye, amelynek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtson a gazdálkodóknak, figyelembe véve partnereink igényeit. Fejlesztéseink továbbra is a gazdálkodók igényeit tartják szem előtt, így az új stratégia középpontjába a hatékonyságot helyeztük. Már évek óta viszonylag nagy és sikeres, az egész országot lefedő értékesítési csapatunk van, amely a jövőben is összehangoltan fogja támogatni a gazdálkodókat – mondta Sergii Kharin, a Corteva magyarországi ügyvezető igazgatója.
A stratégia részeként a Corteva átszervezte magyarországi értékesítési csapatát, így a vállalat területi képviselői és tanácsadói hatékonyabban tudnak együttműködni a gazdákkal, jelentős időt takarítva meg nekik, valamint tanácsokat és ajánlásokat tudnak adni a hibridválasztással, a hatékony növényvédelemmel és a termesztéstechnológiával kapcsolatban. A Corteva Technológiai Bónusz Programja, amely egy kedvezményes vetőmag- és növényvédelmi termékvásárlási ajánlat, változatlanul elérhető marad a magyar gazdák számára. A gazdálkodók az új üzleti modellről többet megtudhatnak a Corteva regionális képviselőitől és tanácsadóitól a linken található elérhetőségeken keresztül.
– Reméljük, hogy ezt az új üzleti megközelítést jól fogadják majd a magyar gazdák, mivel lehetővé teszi számunkra, hogy hatékony és szakszerű támogatást nyújtsunk, miközben fenntartjuk értékes, helyi szakértelemmel rendelkező kereskedői kapcsolatainkat. Célunk, hogy javítsuk az általános ügyfélélményt, biztosítva, hogy minden interakció, legyen szó értékesítésről vagy szolgáltatásról, felülmúlja az elvárásokat – tette hozzá Kharin.