Az online tér kihasználására újabb lehetőséget adott korunk divat- és információs irányzata: a podcast. Sajnos az idén a szemtől szembeni találkozások a koronavírus miatt csökkentek, így azok az információs vonalak (pl. webkonferecia) kerültek reflektorfénybe, amelyek nem igénylik a tömeges személyes jelenlétet. Ennek apropóján fogott bele az Axiál Kft. a podcast-készítésbe.
Aki esetleg nem ismeri, a podcast tulajdonképpen a rádió modern utóda. Míg a rádió alapvetően élő adást sugároz, addig a podcast előre felvett, megszerkesztett epizód vagy epizódsorozat. A podcast az iPod, az Apple cég híres digitális médialejátszója és a broadcast (műsor) szavak összevonásából jött létre és a hanganyag lejátszása alkalmazkodik a modern kor igényeihez, azaz a hallgatónak nem kell egy bizonyos időben, egy bizonyos frekvenciát megkeresnie, hogy hallgathassa. A podcast hallgatható online bármilyen időpontban, de ha olyan helyen vagyunk, ahol nincs wifink, a mobilnetünkkel pedig spórolni szeretnénk, akár előre letölthetjük a hangfájlt és hallgathatjuk azt a traktorban, a buszon, futás, biciklizés közben vagy akár a strandon.
Miről szól az AXIÁL Podcast?
Minden olyan témakörről, amiben az AXIÁL Kft. érintett. Mivel ez egy elég tág halmaz, különböző rovatok fogják pozícionálni az egyes epizódokat. Példának okáért jelenleg már hallgatható egy precíziós szántóföldi növénytermesztéssel (rovat: Kétcenti) és egy, a CLAAS legújabb LEXION sorozatával (rovat: Hektárharcosok) kapcsolatos anyag, természetesen kettőnél nem állnak meg.
Terveik szerint két hetente, keddenként a reggeli órákban fognak kijönni új tartalmakkal, erről értesítés is kérhető, de a www.axial.hu/podcast oldalon minden epizód elérhető.
Kép: Fekete Gábor, marketingkommunikációs menedzser / AXIÁL Kft.
Szöveg: Borbély Zsanett, marketingkommunikációs menedzser / AXIÁL Kft.