Összefogás a magyar hagymáért
A cél, hogy folyamatosan legyen hazai vöröshagyma a piacon.
Hírlevél
Nem akarsz lemaradni a mezőgazdaság cikkeiről? Add meg az e-mail címed, és mi elküldjük neked a legjobb írásokat!
Feliratkozom a hírlevélreA cél, hogy folyamatosan legyen hazai vöröshagyma a piacon.
A Magyar Bor célja a hazai bor és a borturizmus népszerűsítése itthon és külföldön egyaránt.
A KSH legutóbbi adatai szerint évente húsz kiló finom pékárut esznek meg a magyarok.
2018. január 31-ig 2 pályázati ablakban, 85 millió forintos keretösszegből, vissza nem térítendő támogatásra…
2017. december 15-től újabb 2 pályázati ablakban, 85 millió forintos keretösszegből
– akár 50%-os támogatás is elnyerhető!
A termelői piacok és a helyi termékek népszerűsítése, a termelők tájékoztatása, valamint a vásárlókkal való szorosabb…
A magyar vásárlók számára egyre fontosabb, hogy megbízható termelőtől, ellenőrzött, minőségi és hazai terméket vásárolhassanak.
A belföldi élelmiszerfogyasztást alapvetően hazai termékekkel kell kielégíteni.