fbpx

A szervizszolgáltatás informatikai háttértámogatása

Írta: Szerkesztőség - 2019 szeptember 28.

John Deere Connected Support™

A John Deere telematikai rendszerét bemutató cikksorozat következő állomásához értünk: mostani írásunkban a John Deere Connected Support™ szolgáltatását mutatjuk be.

Ezt a stratégiai szolgáltatást azért fejlesztették ki, hogy a John Deere-motoros gépek a lehető legnagyobb biztonsággal üzemeljenek, ezzel növelve a gépek termelékenységét és csökkentve az üzemeltetésre szánt költségeket.

A Connected Support™ segítségével a hivatalos John Deere-kereskedő a proaktív szemléletet követve hatékonyan tudja javítani a szervizszolgáltatás minőségét.

Magyarországon a KITE Zrt. mint egyetlen hivatalos új John Deere-gépforgalmazó nemcsak részt vett a Connected Support™ egyes elemeinek a fejlesztésében, hanem a három kulcsfontosságú eszközt a Service Advisor Remote, az Expert Alert és a távoli kijelzőelérést a megjelenésük óta használja is a szervizszolgáltatásaiban.

Most nézzük, milyen előnyökkel jár a John Deere-tulajdonosok számára a Connected Support™ használata.

A szolgáltatás első alapkövével, a Service Advisor Remote program használatával a kereskedő pontos képet kap a gép jelenlegi állapotáról. Használható ellenőrzésre, diagnosztizálásra, de a program igazi előnye akkor jelentkezik, ha egy rendszertelenül jelentkező és csak egy bizonyos üzemállapothoz köthető meghibásodás történik a gépen. Nem kell a szervizszerelőnek órákat várnia arra, hogy a hiba újra jelentkezzen, hanem az előre beállított értékek alapján a program a hiba megjelenésekor rögzíteni fogja a kívánt értékeket.

Ezáltal a fő diagnosztizálást távolról is el tudjuk végezni, és a gépet csak a hibajavítás idejére kell kivenni a munkából. Ezzel jelentős mértékben növelhetjük a John Deere gépek termelékenységét, illetve üzemelési biztonságát.

A szolgáltatás második alapköve a távoli kijelzőelérés. Ez egy kiváló eszköz arra, hogy a kereskedői hálózat szakemberei gépbeállításokkal kapcsolatos segítséget tudjanak nyújtani a John Deere-tulajdonosok számára. Ha például a megvásárolt gép funkciói korlátozottan, vagy egyáltalán nem működnek, esetleg a vetésnél gond van a csatlakozósorokkal, vagy ha a permetező nem a megfelelő mennyiséget juttatja ki a területre, hiába van a gép navigációs eszközzel felszerelve, a probléma nem oldódik meg. Ilyenkor nem kell megvárni, amíg a szakember megérkezik, a távoli kijelzőelérés segítségével is ellenőrizni lehet a helyes beállítási adatokat és az alap diagnosztikai lépéseken is végig lehet menni a telefonos ügyfélszolgálat segítségével. Ezzel a munka közben jelentkező beállítási problémák jelentős része gyorsan megoldható.

Végezetül, a Connected Support™ szolgáltatás harmadik alapköve az Expert Alert program, amely alapjaiban változtatja meg a szervizszolgáltatásról alkotott képünket.

Míg az előző két program a már kialakult hibára nyújt kiváló és gyors megoldást, addig az Expert Alert a nagyobb meghibásodás előtti állapotot jelzi. Összességében a Connected Support™ szolgáltatás azt a célt szolgálja, hogy a szervizszerelő szakembert még a kiérkezés előtt az elérhető legpontosabb információval lássuk el, ezzel csökkentve a javítás idejét és törekedve arra, hogy a gép minél előbb vissza tudjon állni a munkába.

A szolgáltatás lehetőséget ad arra, hogy az időben észrevett meghibásodásra gyorsan és szakszerűen reagálva megelőzzük a hibából adódó következménykárokat, ami jelentős mértékben csökkenti az üzemeltetési költségeket.

Az a gép, ami nagy biztonsággal és optimális költséggel üzemel, egyaránt szolgálja mind a géptulajdonos, mind a kereskedő érdekeit.

A John Deere Connected Support™ szolgáltatás használatával kapcsolatban felmerülő kérdéseivel, kérjük, forduljon bizalommal Szabó Gábor központi szervizműveleti vezetőhöz a [email protected] e-mail címen.