fbpx

Bábolna Takarmány – A hozzáadott tápérték

Írta: Szerkesztőség - 2011 május 27.

Felhívni a figyelmet a követésre érett gyakorlati módszerekre, gondolatot cserélni, együttműködni. Ez a Bonafarm Bábolna Takarmány partnerkapcsolatainak az alapgondolat.

Az évente rendezett nagy sikerű hagyományos találkozókon a teljes partneri kör – közel négyszáz érdeklődő – vett részt.

Most azonban „szakosították” az eszmecseréket és külön-külön találkoztak a szarvasmarha-, a sertés-, és a baromfitartókkal.

A tavaszi hónapokban öt helyszínen gyakorlati bemutatókkal, teleplátogatással egybekötött Road-showt szerveztek.

Ez az igen hatékony marketing és PR (public relations: kapcsolatszervező, közvélemény formáló, tájékoztató, direkt kommunikációs) eszköz számos lehetőséget kínál.

A termék-, a márka- megismertetését, a cég, a cégcsoportok és a gazdák – a partnerek – közötti kapcsolat kialakítását, a jó hírnév, a bizalom erősítését segíti.

A marketing és a PR-tevékenység itt kapcsolódik igazából össze.

A marketing-szakma világhírű professzora Philip Kotler „marketing-PR” elnevezéssel illeti ezt az összetett, jelentős szakmai felkészültséget, szervező munkát igénylő akciót.

Az alapelv: „Ha a hegy nem megy Mohamedhez, Mohamed megy a hegyhez.” A bábolnaiak elmentek a „hegyhez”, a partnereikhez.

A Bonafarm-Bábolna Takarmány a sűrűsödő gondok – a tovább csökkenő állatállomány és az egekbe szökő takarmány alapanyag-árak ellenére – 2010-ben sikeres esztendőt zárt.

Ez jórészt a kölcsönösen előnyös partnerkapcsolatoknak köszönhető.

 

Hogyan tovább? Erre az alapvető kérdésre keresték a választ a Roadshow résztvevői.

A találkozókon bemutatták a takarmányozás legújabb elméleti és gyakorlati módszereit, valamint a referencia-telepek fejlesztési megoldásait.

Középpontban a takarmányozás áll, amely a termék előállítás költségeinek túlnyomó részét – kétharmadát vagy akár háromnegyedét – teszi ki.

Eredményességet, sikert meghatározó kérdésekről van szó!

A találkozókon több mint 200 érdeklődő vett részt, ami azt mutatja, az állattartók fontosnak tartják a szakmai információkat.

A road-show helyszínein minden résztvevő bábolnai gumicsizmát kapott ajándékba, az előadások után pedig értékes wellness-hétvégéket sorsoltak ki a megjelentek között.

 

 

FEHÉR – WELLESZ