Pioneer: a zászlóshajó új arculatot kap Európában

Korszerűség, innováció, fenntarthatóság és növekedés: a Cortevához tartozó Pioneer új arculata tükrözi a cég elkötelezettségét a gazdálkodás előmozdítása mellett

A Corteva Agriscience bemutatta vetőmag-üzletágát meghatározó, 100 éve alapított és azóta világhírűvé vált Pioneer márka új arculatát Európában. Az új arculat része a „Driving Farming Forward szlogen, mellyel szeretnék kifejezni a márka törekvését a mezőgazdaság folyamatos fejlesztésére, a gazdálkodók új generációjának megszólítására. A Made to Grow üzenet pedig kifejezi a cég törekvését arra, hogy olyan növényeket nemesítsen, melyekkel kiemelkedő termés érhető el, ezáltal segítséget nyújtson a gazdálkodóknak és a mezőgazdaság egészének az egyre magasabb érték előállításához.

 

pioneer

 

 

Innováció és fenntarthatóság

A márka továbbra is a magas fokú innovációra összpontosít, és szem előtt tartja a Pioneerra jellemző olyan értékeket, mint a gazdálkodókkal való szoros kapcsolat, a mezőgazdasági szaktudás vagy az üzleti ismeretek átadása. A Pioneer képviselői a gazdálkodókkal közösen továbbra is azon dolgoznak, hogy minden téren fenntarthatóbb mezőgazdasági gyakorlatokat alakítsanak ki a gazdaságokban, összhangban a Corteva Agriscience 2030-ig szóló Fenntarthatósági Céljaival.

Mint a fejlett növénynemesítés vezető fejlesztője és szállítója, a Pioneer több mint 90 országban biztosít magas minőségű vetőmagot a gazdálkodók számára. A társaság továbbra is együtt dolgozik a gazdálkodókkal és egyedülálló helyi tudással, innovációkkal, valamint mezőgazdasági szakértelemmel támogatja őket a folyamatos növekedés érdekében.

 

pioneer

 

Növekedés termésben, teljesítményben

Monica Sorribas, a Corteva Agriscience európai marketingvezetője elmondta: „A Pioneer a vetőmagok páratlan választékát kínálja a ma és a holnap gazdálkodóinak. Különleges megbecsülésnek örvendünk a gazdálkodói közösségekben, köszönhetően az elmúlt 94 év során mutatott teljesítményünknek, de most itt az ideje, hogy erős köteléket építsünk ki a gazdálkodók következő generációjával is, és modernizáljuk fő értékeinket, hogy támogassuk őket a fejlődésben.”

„Továbbra is törekszünk arra, hogy évről-évre segítsük ügyfeleinket gazdaságuk teljesítményének növelésében a legkorszerűbb agronómiai ismeretekkel, digitális gazdálkodással és pénzügyi szakértelemmel. A célunk változatlanul az, hogy ügyfeleink kimagasló hozamot érjenek el és a legtöbbet hozzák ki a gazdaságukból. Összhangban a fenntarthatósági jövőképünkkel, a termelőkkel közösen dolgozunk azon, hogy segítsük őket a gazdaságaik modernizálásában, ahol úgy tudják növelni termelékenységüket, hogy közben megőrzik talajaik termőképességét.”

 

Innovatív termékek

Európában a Pioneer-portfólió kukorica-, napraforgó-, olajrepce-, szója-, gyapot-, lucerna- és cirokvetőmagokból áll, valamint a portfólió részét képezik az Optimum AQUAmax kukorica hibridek, a Pioneer Protector innovatív termékek és az ExpressSun herbicid-toleranciával rendelkező Pioneer napraforgóhibridek is.

agrár búza fenntarthatóság hibrid kukorica mezőgazdaság napraforgó növénytermesztés pioneer portfolió repce szója termés
..