A Tesco fontosnak tartja, hogy kínálatában egész évben elérhető legyen magyar eredetű alma. Mindez a kereskedőnek, termelőnek és a vásárlónak egyaránt hasznos.
Az almatermesztés nagy hagyományokkal rendelkezik Magyarországon. A magyar alma kiváló ízű, egész évben elérhető gyümölcs. Tárolhatósági idejét, tárolás utáni minőségét a termelők évről évre technológiai újításokkal és fejlesztésekkel javítják.
Fajtaválasztéka korszerű, fokozatosan igazodik az európai piaci trendekhez. Fogyasztása nagymértékben javíthatja az általános egészségügyi állapotunkat, turbó az agynak, jót tesz a szívnek és a csontoknak, valamint segít az elhízás elkerülésében is. Ennek ellenére egy év alatt egy magyar ember átlagosan 15-18 kg almát eszik, olvasható az áruházlánc honlapján.
A Tesco számára kiemelten fontosak a magyar szállítók. Az áruházlánc szinte kizárólag magyar eredetű almát értékesít, amíg a gyümölcs minősége ezt lehetővé teszi. Az áruházban jelenleg elérhető 8 almafajta 18 terméke közül csak egyetlen külföldön termelt fajta található a polcokon. A Tesco fontosnak tartja, hogy kínálatában egész évben elérhető legyen magyar eredetű alma. A cég szállítópartnereivel hétről-hétre együtt azon dolgozik, hogy a különböző fajták értékesítése a lehető legoptimálisabban alakuljon.