A 18-as karikával játszik a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa

A koronavírus járvány utáni újranyitás kiváló alkalom nemcsak a pezsgőnyitásra, hanem a szabadság élményének közös megélésére is – elindult a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa „PEZSEGJ SZABADON!” kampánya, amelynek célja a kulturált, tudatos pezsgőfogyasztás népszerűsítése.

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa 2021. május 7-én indította el a minőségi magyar pezsgő népszerűsítése tárgyában projektjét, mellyel a tudatos és mértékkel való fogyasztására ösztönzi a fogyasztókat a Covid-hullám utáni nyitást követően.

 

Mezőgazdaság, Hegyközségek Nemzeti Tanácsa, pezsgő
Hegyközségek Nemzeti Tanácsa arra buzdítják a fogyasztókat, hogy fotóval örökítsék meg a nyitás
pillanatát, és azt osszák meg a weboldalon (Fotó: Pezsegj szabadon!)

 

Az országos kampány fókusz platformja az online tér

A programnak külön weboldalt hoztak létre, melyen arra buzdítják a fogyasztókat, hogy fotóval örökítsék meg a nyitás pillanatát, az első igazi „pezsgésüket”. A pezsgős fotók bárhol készülhetnek, egy bérház udvarán, a gangon, kirándulás közben, a Balaton partján és a kedvenc helyek be is tagelhetőek.

A képekből kialakított interaktív Magyarország térkép egy közösségi felületté válik, melyen látható, hogy ki merre pezseg.

 

A promóciót a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa saját forrásból finanszírozza

A kampánnyal nemcsak a fogyasztókat buzdítja részvételre és ünneplésre, hanem ezzel a szakmai összefogással az egész országot pezsgésbe kívánja hozni együttműködve a pezsgő pincészetekkel.

„A pezsgő fogyasztása Magyarországon többnyire az örömteli ünnepi pillanatokhoz kapcsolódik. A HNT elnökségével úgy gondoljuk, hogy a járványveszély miatti korlátozások enyhítése, a teraszok és éttermek nyitása, a szabadság érzésének átélése remek alkalom egy palack pezsgő kibontására, a közös ünneplésre és koccintásra természetesen a védelmi és járványügyi intézkedések figyelembevételével. A Pezsegj szabadon! kampány a pezsgőkészítők szakmai összefogásával, 26 pezsgőpincészet aktív részvételével és nyeremény felajánlásával a teljes magyar pezsgőkategóriát és a minőségi magyar pezsgők fogyasztását népszerűsíti” – nyilatkozott a kampány céljáról és jelentőségéről Légli Ottó, a Hegyközségek Nemzeti Tanácsa elnöke.

 

Mezőgazdaság, , pezsgő
A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa tematikus weboldalára feltöltött képek alkotta térkép egy
közösségi felületté válik (Fotó: Pezsegj szabadon!)

 

A kampány népszerűsítését online felületek, social media platformok segítik

A Hegyközségek Nemzeti Tanácsa az Artvertising Group csapatát bízta meg a kampány megtervezésével, irányításával és a média-mix kialakításával.

A hirdetések mellett számos influencer népszerűsíti a kampányt, készíti el saját pezsgős élményfotóját, többek között olyan véleményvezérek mint Nádai Anikó és Kucsera Gábor.

 

Forrás: Artvertising Group, Sajtótájékoztató

Összeállította: Barna Ferenc

 

agrár Artvertising Group Covid Hegyközség Nemzeti Tanácsa Hegyközségek Nemzeti Tanácsa HNT járvány mezőgazdaság pezsegj szabadon pezsgő
..