A cudar idő ellenére 7.500 látogató volt kíváncsi a hétvégén megszervezett Magyar Ízek Tavaszi Vásárára, ahol több mint ezer hamisítatlan hazai élelmiszer termékből válogathattak az érdeklődők, emellett színes gasztronómiai és kulturális programok is várták őket. A helyszínen árusító kis- és őstermelők visszajelzése alapján mintegy 125 millió forint összegű vásárlás valósult meg a két nap alatt a kiváló minőségű magyar élelmiszer széles kínálatából.
A Magyar Ízek Tavaszi Vásárának fő témája az Agrármarketing Centrum sertéskampányához kapcsolódóan a sonka- és hústermék tárháza volt. A rendezvényen számos élelmiszertermelő jelent meg többek között sertéshúsból készült friss füstölt árukkal, kolbászokkal, húsvéti csemegékkel, amelyeket a vendégek meg is kóstolhattak. Emellett a kézműves termelők is a hazai finomságok legszélesebb skáláján mozogva kínálták portékájukat, összesen több mint ezerféle magyar terméket felvonultatva. A Magyar Ízek Vására nem csupán a hazai fogyasztók körében egyre népszerűbb, hiszen az ízletes, kiváló minőségű magyar alapanyagokból készített, különleges ínyencségek iránt a hazánkba érkező turisták is évről évre egyre nagyobb érdeklődést mutatnak.
Örömteli, hogy az érdeklődő közönséget még a szokatlanul hideg időjárás sem tántorította el az eseménytől, két nap alatt összességében 7.500 érdeklődő fordult meg a Várkert Bazárban a gasztronómiai és kulturális, illetve gyerekprogramokkal színesített mustrán.
„A helyszínen árusító kis- és őstermelők visszajelzése alapján mintegy 125 millió forint összegű vásárlás valósult meg a két nap alatt, amely teljes egészében visszaáramlott a magyar élelmiszergazdaságba. Nagyszerű érzés, hogy közreműködhetünk az eredeti forrásból származó, hazai kézműves finomságok népszerűsítésében, és a közönség pedig egyre inkább értékeli a törekvéseinket, a magyar termékeket.” – hangsúlyozta Pap Krisztián, a Magyar Ízek alapítója.