Frissíti a tripla háromszöges ikonikus logójának a megjelenését a gépeken, illetve vadonatúj márkaidentitást is bevezet 2022-ben „Born to Farm” néven a cégalapítás 175. évfordulójának alkalmából – jelentette be a Massey Ferguson, az AGCO világmárkája (NYSE:AGCO).
Egy történelmi márka egyedi és világméretű átalakulása (Kép: Massey Ferguson)
Eric Hansotia, az AGCO Corporation elnök vezérigazgatója
„A Massey Ferguson élenjáró és megbízható gépeket gyárt az egész világ számára immár 175 éve. Kevés márka mondhatja el magáról, hogy ilyen régóta hatást tud gyakorolni a mezőgazdaság fejlődésére. A Massey Ferguson ténylegesen ’Born to Farm’, tehát gazdálkodásra született.”
Luis Felli, a Massey Ferguson rangidős alelnöke és általános igazgatója
„A Massey Ferguson ezekben az években átalakuláson esik át: egy tisztán mezőgazdasági gépeket gyártó cégből olyan vállalattá szeretnénk válni, amelyik élenjáró és megbízható megoldásokat kínál a legtöbb hozzáadott értékkel a gazdálkodók számára. Ezzel pedig profitot termelővé és fenntarthatóbbá tesszük vállalkozásaikat. Ez a mindenhol megjelenő farmer-first (elsők a Gazdálkodók) vízió lehetővé teszi, hogy Vásárlóink valós időben tapasztalhassák meg egy ilyen történelmi márka egyedi és világméretű átalakulását.
A márkánk részére egy tökéletesen összehangolt, a teljes bolygón jelenlévő szervezet áll rendelkezésre, így teljesen természetesnek tűnt, hogy ebben a történelmi átalakulási folyamatban vezessük be az új logónkat is”.
Francesco Murro, a Massey Ferguson globális marketing alelnöke & partnerségi vezetője
„A Massey Ferguson új korszakának a kezdete az MF 8S leleplezése volt 2020 júliusában, amit számos új termék bevezetése követett az előző 18 hónapban, többek között a 2021 szeptemberi Born to Farm digitális rendezvény is.
A november egy emlékezetes hónap a márka számára, ugyanis 63 évvel ezelőtt is ilyenkor jelentették be elődeink a jelenlegi márka megalakulását és ikonikus logóját is. 2022-ben fogjuk ünnepelni a 175. évfordulóját annak, hogy Daniel Massey megalapította első mezőgazdasági javítóműhelyét és úgy éreztük, hogy ez tökéletes alkalom a logónk felfrissítésére.”
Az új korszak kezdete az MF 8S leleplezése volt 2020 júliusában (Fotó: Horizont Média)
A Massey Ferguson tripla háromszöges logója – a legjobban felismerhető márkajelzés 1958 óta
„A tripla háromszög egy nagyon erős ikon, ami már 1958 óta magával kíséri a Massey Fergusont. Az újratervezett logónk az erős márkatörténelem és a friss értékek egyvelege. A háromszögek fedik egymást, ami a gyártó, a gazdálkodók és a kereskedők között fennálló kölcsönös, előnyös és hosszan fenntartható bizalom és kapcsolódás kifejeződése” – értékelte a formatervet Francesco Murro.
Az új Globális Massey Ferguson márkaidentitás 2022-es bemutatása
Az új logót fokozatosan, de gyorsan fogják alkalmazni világszerte, először a digitális megjelenéseinkben használva minden elkövetkező marketing kampányban. Az új logó bevezetésének a 175. évforduló ünneplése fog lendületet adni, 2022 januárjában.
Forrás: MF Sajtóközlemény
Összeállította: Barna Ferenc