fbpx

A Massey Ferguson főhadiszállása, a Beauvais-i üzem nyerte a 2016-os „Év Gyára” címet Franciaországban

Írta: - 2016 június 06.

A díjat a hatékonyság, minőség, versenyképesség és a piaci részesedés jelentős növelése végett kapta a gyár.

Az AGCO Beauvais-ban található Massey Ferguson gyáregysége kapta a rangos “Év Gyára” díjat Franciaországban 2016-ban. Az MF gyáregysége 10 gondosan kiválasztott, minden iparágat országszerte képviselő más üzem közül nyerte el a díjat.

Az Év Gyártója díjat Franciaország vezető ipari szakújságja, a “L’Usine Nouvelle” adományozza oda minden évben. A győztes kiválasztásakor a zsűri olyan gyártóegységet keresett, amely a közelmúltban jelentős és átfogó fejlesztésen esett át a termelékenység, minőség, versenyképesség és piaci részesedés terén. A rendezvény egyik fő partnere, valamint a zsűri tagja a világon vezető szerepet betöltő management és üzleti stratégiai tanácsadó specialista vállalat, a Boston Consulting Group volt.

A tulajdonos AGCO, melynek központja az Egyesült Államokban, Duluth-ban található üzemelteti a Beauvais-i gyárat, amely kizárólag Massey Ferguson traktorok tervezésével és gyártásával foglalkozik 75-től egészen 400 LE teljesítményig. A komplexum Franciaország legnagyobb mezőgazdasági gépgyártója és exportőre; a szalagokról évente hozzávetőleg 14.500 traktor gördül le. A gépek 85%-a a világ minden tájára kerül kiszállításra. Csak az előző 12 hónapban a globális piacra szánt, négy új MF traktorszéria gyártása kezdődött meg Beauvais-ban.

Az Év Gyártója díj az AGCO Beauvais-i gyárában végbement “MF Fast Forward – MF gyorsan előre” sikeres és nagyszabású újraszervezési tervet értékelte. A zsűri továbbá kiemelte az üzem minőségnövelő átalakulását, valamint a gyárban dolgozók elkötelezettségét a változások iránt. A legutolsó belső jelentés a gyártásminőség emelkedését jelezte, mialatt a Massey Ferguson vásárlói megelégedettségi indexe is tovább emelkedett a minőség terén, melyet a végfelszanálók (gazdálkodók) értékelései alapján mérnek. A jobb termelési szintet például az is mutatja, hogy hibák és nem-megfelelések száma több mint 40%-kal csökkent az előző két évben egy már eleve magas színvonalról indulva. Az ügyfelek megelégedettségi mutatója -,melyet a traktor ügyfélhez történő kiszállításakor mérnek- az előző 5 évben a pozitív válaszok arányát tekintve 94%-ra emelkedett.