fbpx
706872

Dögös buborékokba csomagolt gyümölcsös íz

Írta: Barna Ferenc - 2022 december 31.

Játékos gyümölcsösségének, friss savainak, átható, üde, ribizlis málna ízének és krémes utóízének köszönhetően ismét aranyérmes lett a rangos, a pezsgő hazájában zajlott megmérettetésen a Hungaria Rosé Extra Dry.

Pezsgő
A színek és az ízek tökéletes kombinációja (fotó: Hungaria)

Ismét bizonyított a Hungaria különlegessége

Egymás után negyedszer is lenyűgözte a világ egyik meghatározó pezsgőversenyének, a Franciaországban rendezett Effervescents du Monde-nak a zsűrijét a Hungaria Rosé Extra Dry. A 2022. végén, Burgundiában megtartott eseményen több mint 20 országból, mintegy 500 tételt mért össze a 80 nemzetközi hírű szakértőkből álló zsűri.

A Hungaria Rosé Extra Dry-t stílusosan játékos gyümölcsösség jellemzi. Tisztaságában egymásra találnak a könnyed üdeség jegyei és a dögös buborékok. Friss savai, átható, üde, ribizlis málna íze, mélyrózsaszín tónusa és krémes utóíze tökéletes kombinációt alkotnak, amit a bíráló bizottság is kiemelt. 

„Hihetetlen büszkeséggel tölt el bennünket, hogy a Hungaria Rosé Extra Dry pezsgőnk ismét, immár egymás után negyedszer kapta meg az Effervescents du Monde aranyérmét. Ez is bizonyítja borászaink és pezsgőmestereink szakértelmét, illetve azt, hogy az állandó magas minőség meghozza az eredményt. E mellett mutatja, valóban prémium terméket kínálunk a fogyasztóinknak. Külön öröm számunkra, hogy egy olyan tétel lett aranyérmes, amely széles körben elérhető. A Hungaria Rosé Extra Dry-t a márka népszerűsége, növekvő forgalma mellett folyamatosan tudjuk biztosítani a meglévő és újonnan, a márkával ismerkedő fogyasztóink számára. Így széles kör találhatja meg a stílusos pezsgőzés élményét” – hangsúlyozta Csomay András, a Törley Pezsgőpincészet marketingvezetője.

Pezsgő
A cég prémium terméket kínál a fogyasztóknak (fotó: Hungaria)

A rosé pezsgő egész évben tarol hazánkban

„Bár rozét jellemzően nyáron iszunk, népszerűsége mégis egész évben erős, könnyedsége miatt szívesen fogyasztjuk kötetlen alkalmakkor. Nem meglepő tehát a Hungaria Rosé Extra Dry mostani sikere, amely várhatóan tovább fokozza majd a termék iránti érdeklődést. Ezt támogatja még a december elején indított »Pezsegj stílusosan« kampányunk, amely megújult képi világával és üzenettel viszi tovább a márka különlegességet sugárzó irányvonalát. Ugyanakkor célunk volt a kék márka erősítése is, dinamikusságának és fesztelenségének hangsúlyozása, valamint a mindennapi fogyasztási alkalmak bemutatása” – tette hozzá Molnár Réka Kata, a Hungaria márkamenedzsere.

A vállalat igyekszik lerombolni a sztereotípiákat, célja, hogy „a pezsgő ne pusztán egy protokollkellék legyen, hanem egy kinyilatkoztatás a fogyasztó részéről, amelynek stílusteremtő ereje van”.

Forrás: Hungaria/Sajtóközlemény