A világ egyik legnagyobb élelmiszeripari kiállításán hatvan magyar cég képviselteti magát és mutatja be hazánk prémium termékeit a világnak – jelentkezett be az Agrármarketing Centrum (AMC) az ANUGA rendezvényről, Kölnből.
Több cég önállóan is jelen van
Az AMC közel 250 négyzetméteres közösségi standján 27 magyar kiállító mutatkozik be, 33 magyar cég pedig önállóan van jelen a szakkiállításon.
Az AMC szervezésében kiállító cégek ital, hús, általános élelmiszer, bio tematikákban, négy pavilon közösségi standjain jellemzően prémium kategóriás termékekkel. Többek között kacsa– és libatermékekkel, vadhúsokkal, mézekkel, különféle italokkal, az organikus szekcióban pedig homoktövis készítményekkel, magolajokkal, fűszerpaprikával várják az érdeklődő beszerzőket.
Hungarian Food Business Program
Az AMC standján külön pultnál lehet megismerni a társaság exportfejlesztési stratégiáját, a Hungarian Food Business Programot. A potenciális beszerzők akár azonnal regisztrálhatnak a program online katalógusába, amely hatékonyan köti össze az exportálni szándékozó magyar vállalkozásokat a potenciális beszerzőkkel.
Az első napok után jól látszik, hogy a kiállítási szektor túl van a Covid-válságon, hiszen minden eddigit meghaladó számban vannak jelen kiállítók Kölnben, és várhatóan a látogatószám is meghaladja majd a valaha mért legmagasabb értéket.
Forrás: MTI