Tizenegy kiállító, 156 m2-es standon közvetíti a magyar mezőgazdaság értékeit az arab térség vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállításán, a Gulfood 2021 expón február 21-25. között.
Az arab térség vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakkiállítása nyújt színteret a mezőgazdasági termékeknek (Fotó: Gulfood 2021, galéria)
Az Agrármarketing Centrum (AMC) fogja össze a Magyarországot képviselő agrárvállalkozásokat. A kiutazott hazai termelők fagyasztott zöldségekből és gyümölcsökből, müzlikből, tejtermékekből, mézből, húsból, fagyasztott péksüteményekből, növényi olajokból és édesipari termékekből állították össze a dubaji Világkereskedelmi Központban prezentált kiállítási anyagokat.
A pandémia kapcsán a kockázati tényezőket a szervezők figyelembe vették, így szigorú biztonsági intézkedésekkel nyitották meg a szakmai vásárt. Weblapjukon külön tájékoztatnak az utazással összefüggő tudnivalókról, illetve a rendezvényen biztosított, valamint betartandó óvintézkedésekről és szabályokról.
A világjárvány miatt biztonságos intézkedések mellett rendezik meg az agrárvállalkozások képviselői számára a kiállítást (Fotó: Gulfood 2021, galéria)
Az öt nap alatt 85 ország közel 2 500 cége kap lehetőséget termékeinek bemutatására
A szakkiállításon az üzletfejlesztés mellett kiemelt témaként szerepel a jövő élelmiszere és az innovatív fejlesztések, a helyettesítő termékek.
A Gulfood hivatalos innovációs versenyén tejmentes termékek kategóriában a magyar Fino-Food Kft. is díjat nyert, a túróhelyettesítő termékükért a „Leginnovatívabb tejtermék” elismeréssel jutalmazták a céget.
A szakkiállítás lehetőséget nyújt a mezőgazdasági termékeket előállító cégeknek a folyamatosan növekvő emirátusi piacra való betörésre, de ez mellett az egész közel-keleti és ázsiai térség is megcélozható a bemutatón keresztül.
A nemzetközi szakkiállításon 11 magyar, mezőgazdasági cég kereshet exportlehetőséget (Fotó: Gulfood 2021, galéria)
Az AMC célja: minél több magyarországi élelmiszergyártó cég számára biztosítson exportfejlesztési lehetőséget a nemzetközi szakkiállításokon, ahol a hazai agrárcégek bemutatkozhatnak az arab térség importőrei előtt.
Forrás: MTI