Észak-Amerika legnagyobb élelmiszeripari kiállításán, a Summer Fancy Food-on jelenik meg közösségi standdal az Agrármarketing Centrum. Az elsősorban innovatív élelmiszereket bemutató szemlén 7 magyar kiállító cég kínálja termékeit és szolgáltatásait az amerikai piacra jutás reményében.
A szektor innovatív megoldásaira és termékeire fókuszál a New York Fancy Food kiállítás, amelyen interaktív szakmai programokat, bemutatókat és kerekasztal beszélgetéseket szerveznek a szakmai látogatóknak. A kiállításon a szervezők tematikus standokat is építettek, ilyen például „a jövő boltja", vagy az „inkubátor település” (incubator village), valamint számos új termék és élelmiszeripari innováció is megjelenik, adta hírül az Agrármarketing Centrum.
A közösségi megjelenést az idei évben az Agrármarketing Centrum szervezi vegyes profillal. A magyar kiállítók többek között mézeket, mézes drazsékat, szalámikat, tejízesítő szívószálakat, egy különleges eljárással készített sajt snacket, különböző innovatív édességeket, valamint borokat ajánlanak a szakmai látogatók figyelmébe.
Magyarország az utóbbi években szignifikánsan tudta erősíteni a tengeren túli országokkal folytatott külkereskedelmi kapcsolatait. A 2012. évi adatokhoz képest 2018-ra az amerikai kontinenssel folytatott külkereskedelmi termékforgalom volumene 35 százalékkal erősödött, és az Egyesült Államok a 11. legfontosabb exportpartnerünkké lépett elő.