Online piactér különleges élelmiszert termelők számára

A Supp.li online piactérre különleges élelmiszerek termelői tölthetik fel friss és feldolgozott termékeiket, amiket éttermek és séfek rendelhetnek. A magyar startup ellenőrzi a feltöltött termékek minőségét, és végzi a teljes logisztikát.

Útjára indult a kis és közepes termelőket éttermekkel közvetlenül összekötő magyar Supp.li startup online piactér, ami ide kattintva érhető el. A cég 144 millió forintos befektetést kap a Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelőtől.

A Supp.li közlése szerint a piactérre különleges élelmiszerek termelői tölthetik fel friss és feldolgozott termékeiket, amiket éttermek és séfek rendelhetnek meg. A platform fejlesztése mellett a Supp.li ellenőrzi a feltöltött élelmiszerek minőségét, s a teljes logisztika lebonyolítását is magára vállalja. A cég jelenleg Közép-Európában lát el éttermeket, hosszú távú célja pedig az éttermi-termelői ellátási lánc megreformálása egész Európában, olvasható a Szuperfarmon.

A kis- és közepes termelőket az új piacokra való belépésben és a disztribúcióban támogatják. Jelenlegi partnereik között ötcsillagos hotel, Michelin-csillagos séf és top éttermek is szerepelnek, idézte a közlemény Balog Zsolt ügyvezetőt.

A cég jelenleg saját logisztikai rendszerét tökéletesíti Magyarországon, majd a tesztelés után a Hiventures befektetéséből az osztrák és a német piacon fog növekedni. Terveik szerint 2022-re a Supp.li Európa meghatározó online piacterévé válhat. Az éttermi alapanyag-beszerzésben jelentős előrelépés lesz, amikor a magyar mangalica gond nélkül, pillanatok alatt eljuthat egy budapesti vagy londoni séf konyhájába, miközben az olasz gomolya vagy az izlandi zuzmó hasonlóképp érkezik egy magyar étterembe - vélte az ügyvezető.

Tartalom közti banner a cikk végére
no