felmérés

Felgyorsult világunk tele van ellentmondással. „Nincs időm olvasni” – halljuk egyre gyakrabban, ugyanakkor mind többet nézünk mozgóképeket mindenféle képernyőn.
Meghívó országos felmérésre értékes ajándékokkal és érdekes információkkal.
Bár az online megelőzi, a nyomtatott sajtó is megtalálja a maga helyét és szerepét.
A kutatással az élelmiszerekkel bevitt káros anyagok egészségkockázatát is becsülik.
Töltse ki Ön is a kérdőívet a szakmai információk hatékonyabb elérése érdekében!
Harminc éve volt a rendszerváltás, és a kilencvenes évek elején lezajló gazdasági-társadalmi változások részeként megvalósult kárpótlás óta is több mint negyedszázad telt el.
A gazdák egyre nagyobb területre választják ki azt a hibridet, amely bevált!
A tagállami szintű felmérés kapcsán szakmai napot tartottak.
Június 10-ig teljesíthető a tömeges méhpusztulások felderítéséhez kapcsolódó adatszolgáltatás.
Az elmúlt években a gazdálkodók döntéstámogató információszerzési szokásai dinamikus változást mutattak, amiben a digitalizáció jár az élen.
Piackutatásunkban arra a kérdésre is választ kerestünk, hogy mely ingyenes üzenetküldő alkalmazásokat kedvelik a mezőgazdasági vállalkozások döntéshozói.
A magyar vásárlók többsége előnyben részesíti a hazai terméket.
Az infokommunikációs technológiai (IKT) eszközök térnyerésével párhuzamosan kezdtek dinamikusan növekedni a közösségi hálózatok is.
Ma már szinte magától értetődő módon kezeljük az infokommunikációs technológiai (IKT) eszközöket.
17 milliárd forint az éves keret a 2020-2030 közötti időszakban.
A szektort alaposan ismerők egyre hangosabban kongatják a vészharangot, mert az árutermelő gazdaságok döntéshozói lassan kiöregszenek
Az agrárerdészeti rendszerek számos előnyük ellenére jelenleg még kevésbé terjedtek el hazánkban.
5 meggyőződés, amely beleégett a magyar vásárlók tudatába
A gazdák nagyon szeretnek ajándékozni, igénybe veszik az online vásárlás adta lehetőségeket is, a hagyományos karácsonyi dalokat és a zselés szaloncukrot kedvelik legjobban. A Market Insight Kft. 2018-as kutatási programjának ráadásaként arra is kíváncsi volt, vajon hogyan vélekednek a magyar gazdálkodók a karácsonnyal kapcsolatban.
Hiába vonzó, de a gyakorlatban drágább, vagy több időt vesz igénybe a tudatos vásárlói magatartás.