fbpx

Digitális megoldások a korszerű ügyfélkezelés érdekében

Írta: Szerkesztőség - 2021 november 11.

A mezőgazdasági gépgyártás jelentős európai szereplőjétől, a CLAAS Csoporttól igazgatósági tagok és más, magas rangú munkatársak látogattak november elején kizárólagos hazai forgalmazójukhoz, az AXIÁL Kft.-hez, ismerkedtek az innovatív fejlesztésekkel, digitális megoldásokkal.

A CLAAS küldöttség az AXIÁL telephelyenA szolnoki telephely bejárása (Fotó: AXIÁL Kft.)

Az AXIÁL szolnoki telephelyének bejárása

Jelentős méretű, 10 fős küldöttség vett részt a CLAAS Harsewinkel-ben található németországi központjából, valamint a gyártó Ausztriában, Spillern-ben működő regionális kirendeltségéből az AXIÁL-rendezvényen. Az esemény jelentőségét emelte, hogy Thomas Böck vezérigazgató mellett a cégcsoport teljes igazgatósága is elutazott Magyarországra.

Az eseményen a gépkereskedelmi digitalizációs trendek és az AXIÁL saját fejlesztésű IT megoldásai mutatkoztak be, valós körülmények között.

Az innovatív fejlesztések az AXIÁL telephelyének normál működésébe betekintve, éles környezetben mutatkoztak be a raktárlogisztika, a szerviztevékenység és az ügyfélkezelés területéről. Ilyenek voltak többek között a készletek digitális kezeléséhez használt, mobileszközzel leolvasható vonalkódos azonosítók, QR-kódok és NFC chip-ek, melyek komplett gépek egyedi azonosítására is használhatók. Emellett a szervizeléssel és karbantartással foglalkozó szakértők bemutatták a digitális munkalapokat és e-számlákat használó folyamatokat, illetve az anyagmozgatást dokumentáló, teljesen digitális platformokat.

A fejlesztéseket részletesen bemutató szakmai előadásból ezen kívül kiderült az is, hogy a különböző részegységek hatékony együttműködéséért teljesen integrált SAP vállalatirányítás felel.

A CLAAS küldöttség az AXIÁL telephelyenCsoportkép: a CLAAS küldöttség és az AXIÁL képviselői (Fotó: AXIÁL Kft.)

Mobilinternet-hozzáférés segítségével az adatok területi korlátozás nélkül elérhetők

Az újításoknak köszönhetően az adatok akár mobilinternet-hozzáférés segítségével közvetlenül a termőföldek mellett is elérhetővé válnak, miközben a papírfelhasználás gyakorlatilag megszűnik. Ezáltal gyorsabb és kényelmesebb az ügyfelek kiszolgálása, miközben teljesen átláthatóvá válnak például a szervizesemények.

A vendégek megtekintették a mindennapi munkavégzésnek és ügyfélkiszolgálásnak teret adó újszerű telephelyet is, de ugyanilyen fontos volt a távoli munkavégzéshez használt, teljesen felszerelt szervizautó szereplése is. A tartalmas programot a két cég együttműködésének szempontjából előremutató stratégiai egyeztetéssel zárták a felek.

A CLAAS Csoport magas rangú képviselőinek látogatásával kapcsolatban Harsányi Zsolt köszönetét fejezte ki, kiemelve a hosszú távú, sikeres partneri kapcsolatok fontosságát: „Együttműködésünk a CLAAS márkával több, mint 2 évtizedes múltra tekint vissza. Ez a bőséges idő sok lehetőséget teremt arra, hogy kölcsönösen értéket teremtsünk egymásnak. Rendkívüli sikernek éljük meg, hogy hazai cégként napjaink felgyorsult világával lépést tartva, saját IT fejlesztéseinkkel mutathattunk innovációkat a CLAAS márka nemzetközi képviselőinek.”

 

Forrás: AXIÁL, Sajtóközlemény
Összeállította: Barna Ferenc