Nagy érdeklődés mutatkozott a kiváló minőségű magyar élelmiszerek iránt az idei Anugán, a világ vezető élelmiszer- és vendéglátóipari szakvásárán. Több mint 70 cég képviselte Magyarországot a kiállításon, akik közül 34-en az Agrármarketing Centrum (AMC) támogatásával, közösségi megjelenéssel mutathatták be portékáikat a látogatóknak. A siker nem maradt el, szinte állandó volt az érdeklődés a hazai ízek iránt.
A kétévente megrendezett seregszemlén ezúttal 340,5 négyzetmétert töltöttek meg a magyar közösségi kiállítók olyan termékekkel, mint húskészítmények, gabonából készült élelmiszerek és pékáruk, vegyes és bioélelmiszerek, zöldség-, gyümölcstermékek, illetve alkoholos és egyéb italok. Az AMC elsősorban az olyan kis és közepes vállalkozókat, családi vállalkozásokat, gazdákat támogatta a mostani megjelenéssel is, akik önerejükből nem tudtak volna részt venni egy ilyen jelentőségű kiállításon – mondta Daróczi László, az AMC ügyvezetője.
A világos tematika és a felvonultatott árukínálat átfogó képet adott a globális piacról, bemutatta a világ élelmiszer-gyártóinak teljes spektrumát és a legújabb termékeket. Az Anuga jelentőségét mutatja, hogy több mint 7400 kiállító vett részt az idei eseményen, illetve 160.000 látogatót vonzott a kereskedelem és vendéglátás szektorokból, garantálva ezzel a legnagyobb volumenű kapcsolatteremtő felületet.