Budapest, 2014. május 29., csütörtök (MTI) – Gyorsabb és költségtakarékosabb ügyintézést tesz lehetővé a Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal ügyfélszolgálai rendszerének jelenlegi fejlesztése – közölte a hivatal csütörtökön az MTI-vel.
A közlemény szerint a korszerű rendszer bevezetésével – amelyre a hivatal 400 millió forintnyi támogatást nyert el az Új Széchenyi Terven keresztül – az ügyfélszolgálat még hatékonyabban tudja segíteni az ügyfeleket a támogatási lehetőségek kihasználásban.
A fejlesztés révén, függetlenül attól, hogy az ügyfél személyesen, telefonon vagy online jelentkezik be, minden rá vonatkozó, információ megjelenik az ügyintéző előtt. A korábbi ügyféltörténet gyors és hatékony áttekintése után már személyre szabott tájékoztatás, segítség nyújtható – hangsúlyozták.
Kiemelték: az így kialakított ügyfélprofil használatával az érintettekhez azok az információk jutnak el, amelyekre ténylegesen szükségük van.
MTI 2014. május 29.