A mangalicahús fogyasztását népszerűsíti kampányával az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesülete.
Valaha szinte minden falusi háznál tartottak mangalicát, ám a kilencvenes évekre számuk olyannyira lecsökkent, hogy az állomány a kihalás szélére került. A szakemberek gondos munkájának köszönhetően sikerült a megmaradt létszámot összegyűjteni és újra tenyésztésbe vonni, amellyel a mangalica elindult világhódító útjára. A mangalica napjainkra világszerte az ínyencek egyik kedvencévé vált.
Ezért is népszerűsíti önálló kampánnyal a mangalicahús fogyasztását az Agrárminisztérium, az Agrármarketing Centrum (AMC) és a Mangalicatenyésztők Országos Egyesülete az „Egyél jót! – A mangalicahús különleges” szlogen alatt. A mangalicahús igen gazdag Omega-3 és 6 zsírsavakban, antioxidánsokban, de B-vitamin tartalma is jelentős, hívta fel a figyelmet a kampánynyitón Giczi Gergely, az Agrármarketing Centrum ügyvezető-helyettese.
A kampány során 27 napon keresztül 9 üzletben kóstoltatnak mangalicatermékeket Budapesten, valamint 7 vidéki városban. Emellett print és online felületeken, rádióreklámokkal, valamint egy vírusvideóval is népszerűsítik a mangalicát.