fbpx

Minőség és megbízhatóság: Zaslaw D-737-14 XL kivitelű pótkocsi

Írta: Szerkesztőség - 2019 november 03.

A Zaslaw D-737-14 XL típusú, három oldalra billentő pótkocsi kategóriája egyik legerősebb és legjobb teherbírású járműve. Kifejezetten erős I-gerenda alvázra, prémium, nagy teherbírású és sebességindexű hidakra épül a formatervezett, strapabíró felépítmény.

A Zaslaw pótkocsi gépgyár több mint 60 éves gyártási tapasztalattal rendelkezik, és szigorú műszaki követelmények és európai szabványok alapján gyártja a közúti, valamint mezőgazdasági pótkocsikat egyaránt. Nem véletlenül vált Európa-szerte híressé és Lengyelország egyik legnagyobb pótkocsigyártójává.

A Zaslaw D-737-14XL kivitel hazánkban is az egyik legkedveltebb típus, mely ügyfél igénye szerint 18 vagy 20 t bruttó teherbírással rendelkezik. Az XL kivitel 800+800mm oldalfalakkal, 2,45 m belső szélesség és 5,2 m hosszúsággal 20,5 m3 térfogattal bír. Ebből kifolyólag nagyon lényeges megjegyezni, hogy sok márkatársával szemben – melyek csak bruttó 18 t teherbírással és 2×9 t híddal rendelkeznek – kiemelkedő a Zaslaw 20 t teljesítménye és 2×13 t ADR-hídja. Gyakorlatban tapasztaltak alapján 16 t gabonával is kényelmesen és üzembiztosan közlekedhetünk ezzel a típussal, a rugók finoman csillapítanak. További kiemelt tulajdonság, hogy az ezzel a híddal szerelt Zaslaw-pótkocsik üzemszerűen alkalmasak akár a modern, 60 km/h sebességgel közlekedni képes traktorokhoz is. Természetesen igény szerint további prémium BPW-híd is kérhető felár ellenében.

Közútipótkocsi-gyár lévén a Zaslaw minden részletében odafigyel a minőségre, ez jellemző a beszállítóktól érkező alkatrészekre is, mint például billentő munkahenger, fékrendszer, vonófej stb.


Erős teherbírású I-gerenda alváz

A fent említett stabil alapok gazdag alapfelszereltségek kívánnak: új gumik (385/65 R22,5), kétkörös légfékrendszer automata fékerő szabályzóval, elöl-hátul sárvédők, lökhárító, lámpavédő, szerszámosláda szerszámokkal, kézmosótartály, központi oldalfalnyitás-zárás, hátsó kivezetések, vonófej, hátsó magleeresztő surrantóval stb. Számos gyártónál ezek az alapvető praktikus elemek hiányoznak az alapárból. Természetesen opcionális lehetőségek között is bőven válogathatunk, a már említett BPW-híd, gyári ponyvarendszer tartószerkezettel, pódium, pótkerék, oldalsó surrantó (5,2 m hosszan), aláfutásgátló, szélesebb abroncsok, automata vonófej, horganyzott alváz, és így tovább. A teljes hosszúságban felszerelt oldalsó surrantó kifejezetten előnyös a gyümölcstermesztők körében.


ADR híd adattábla

A strapabíró konstrukcióról, hosszú élettartamról a gyártó gondoskodik, a hazai gazdák kiszolgálásáról és kedvező ár biztosításáról pedig a Sato-Gép Kft., mint hivatalos magyarországi importőr. Pótkocsik közvetlenül a gyártósorról érkeznek rövid szállítási határidővel, az ügyfelek pedig friss műszakival és teljes dokumentációval kapják kézhez a pótkocsikat.

Megbízhatósága és kiváló árérték aránya révén hazánkban is folyamatosan bővül a Zaslaw-pótkocsik vásárlói köre, referenciák elérhetők országszerte. Igény esetén forduljon a hivatalos importőrhöz, és kérje személyre szabott kedvezményes árajánlatát!

www.satogep.hu