Novemberben két nívós díjjal is jutalmazták a Phylazonit márkát, mely nyert a MagyarBrands Díjat Innovatív márka kategóriában, valamint az EOQ Magyar Nemzeti Bizottsága által meghirdetett Minőség-Innováció 2017. pályázaton a Phylazonit Technológia a „Felelős és a környezet fenntarthatóságára irányuló innovációk” kategóriában nemzeti díjnyertes lett.
A MagyarBrands immáron nyolcadik éve díjazza a hazai márkák közül a legeredményesebbeket, legkiválóbbakat. A program kizárólag olyan magyar márkát értékel, amely Magyarországon született, vagy a létrejöttében-alapításában magyarok vettek részt.
–Számunkra ezek az elismerések megerősítik azt, hogy jó irányba haladunk. A Phylazonit talajbaktérium készítmények gyártása és forgalmazása nekünk nem csak egy egyszerű munka, hanem egy csodálatos eszköz is arra, hogy óvjuk a környezetünket, hozzájáruljunk egy fenntartható mezőgazdasághoz és hosszú távon megőrizzük és javítsuk a táplálék alapjául szolgáló termőföldek állapotát. Termékeink folyamatos fejlesztésével igyekszünk olyan értéket teremteni, amely a gyermekeink, unokáink számára is biztosíthatja az élhetőbb jövőt. Haladunk tovább ezen az úton, hiszen „Szívügyünk a termőföld”– mondta Lengyel Tamás, a Phylazonit marketingvezetője.
Káli György (MagyarBrands) és Lengyel Tamás (Phylazonit)