Elsődleges célkitűzésük az volt, hogy a KITE márkát erősítsék az oldalon keresztül, szemléltessék a KITE Zrt. szerteágazó, a szántóföldi és kertészeti növénytermesztésre és parkápoló tevékenységre és szolgáltatásokra egyaránt kiterjedő, teljeskörű munkásságát. További célként fogalmazódott meg a KITE szakértői szerepének erősítése, valamint az értékesítés támogatása.
„Nagyon fontos, hogy a megújult honlappal a fiatal gazdák számára is közvetítik a cég korszerű, modern hozzáállását és azokat az értékeket, amiktől vonzó választás lehet a számukra ez az agrárcég. Vállalásuk sikerült is, a honlap a jó technológiai teljesítmény mellett igen gazdag tartalommal jelentkezik.”
Idén 17. alkalommal rendezték meg az online marketing-kommunikációs szakma legrangosabb hazai eseményét, ‘Az Év Honlapja’ pályázatot. A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing Tagozat által szervezett versenyre összesen 200 nevezés érkezett, melyből 57 díjazottat választott ki a szakmai zsűri.
Összeállította: Kalmár Nárcisz