7700-as széria a Massey Fergusontól

Ideális traktorok a hazai körülményekre

7700-as széria a Massey Fergusontól

A Massey Ferguson 7700-as szériája nem új modell a piacon, viszont rendkívül sikeres. Tekintsük át cikkünkben, hogy miért kedvelik annyira a magyarországi gazdálkodók a hathengeres modellcsaládot, amely széles teljesítménykategóriában veszi fel a versenyt (140-280 LE)! A traktorok most kamatmentes finanszírozással is elérhetők az importőr Austro Diesel GmbH. és a helyi Massey Ferguson-kereskedők kínálatában!

Amikor a hazai igényekre mindenben megfelelő traktorról beszélünk, a következőkre gondolunk elsőrosorban az MF 7700 esetében: nagy hengerűrtartalmú 6 hengeres prémium motor, kategória első tengelytáv a robusztusság végett (minden lóerő „leér a talajra”, nem pattog el a traktor), egyszerűen kezelhető sebességváltó, kevés elektronika és rendkívül tágas fülke.

AGCO POWER (=SISU) 6.6 l és 7.4 l-es, hathengeres erőforrások

Egy univerzális szántóföldi traktorban általában a motor az, ami elsőre szóba jön. A „hétezerhetes“ széria 6.6 l-es,valamint 7.4 l-es AGCO Power erőforrásokkal rendelkezik: a kisebb hengerűrtartalmű verziót 140-200 LE teljesítménnyel, míg a nagyobbat 220-280 LE-vel építi be a gyártó a traktorokba.

A motorok anélkül teljesítik a lejújabb Tier 4 final környezetvédelmi előírásokat, hogy füstgáz-visszavezetést vagy üzemanyag-pazarló utóégetést kellene alkalmazniuk. A hatékonyság kulcsa az AdBlue-s SCR-rendszer, melyet a Massey Ferguson először vezetett be a mezőgazdasági erőgépgyártásba még 2009-ben. A gazdálkodók egy teljesen karbantartás- és problémamentes füstgázkezelő megoldást kapnak minden MF-ben. A széria mindegyik erőforrása alapfelszereltségben képes 25 extra lóerő többletteljesítmény leadására, amely az EPM motorvezérlési rendszernek köszönető.

Dyna hajtóművek – háromféle, egyszerűen kezelhető sebességváltó minden igényre

A szériában Dyna-4 (16/16) , Dyna-6 (24/24) és Dyna-VT (fokozatmentes) váltók érhetők el. A hajtóműveket már több mint 15 éve építik egybe a SISU motorokkal, így a technika kiforrott és megbízható.

Sem a Dyna-4, sem a Dyna-6 váltók esetében nem szükséges lábbal kuplungolnunk: minden fokozat terhelés alatt kapcsolható kézzel egy T-alakú kar segítségével. Közúton a főcsoportváltást is kezeli a „fogyanytú”, így szállításban és közlekedésben gyakorlatilag automata váltót kapunk. Szántóföldi üzemmódban a főcsoportváltás gombnyomásra történik, lábkuplung továbbra sem szükséges. Ez rendkívül kényelmes és hatékony kezelést tesz lehetővé anélkül, hogy bonyolult elektronikai megoldásokat használna a gyártó.

A Dyna-VT fokozatmentes hajtómű esetében a menetvezérlő kar fáradságmentes irány- és sebességváltást tesz lehetővé (a fokozatmentes váltó miatt fokozatváltásról nincs szó).

A traktorok hidraulikarendszere akár 190 l/perc szállítási mennyiségig és 5 segédhidraulika-szelepig bővíthető. Az emelési kapacitás modelltől függően a hátsó háromponton 7.100 és 9.900 kg között mozog, tehát az adott kategória minden munkagépét gyorsan és hatékonyan képes mozgatni az aktuális traktortípus.

Panorama fülkeújdonságok a kabinban és a rugózásban

A Panorama fülkének független tesztek alapján az egyik leghalkabb a zajszintje. Szabadon választhatunk többféle kartámla és felszereltségi szint közül, új kezelőszerveket találunk a B-oszlopon, valamint a műszerfal is új színes SIS-kijelzővel van ellátva. A lényeg azonban: a prémium légrugós ülés, a tágas fülke és az ergonomikus kezelőszerv-kiosztás olyan kényelmet és kezelést garantálnak, amivel egyszerűbb és kevésbé fárasztó a napi munka.

Tel: 06 30-613-0122

agco power austro diesel Massey Ferguson mezőgazdaság traktor