Tisztelt Partnereink!
Először is engedjék meg, hogy egészségben, boldogságban gazdag, sikeres új évet kívánjunk Önöknek! Mint megszokhatták már, a Knauf Insulation minden évet valamilyen újdonsággal indít, ebben az évben ez a vállalati hitvallásunk bővülését jelenti.
A jól ismert „ Ideje az energiatakarékosságnak” szlogenünktől elbúcsúzunk, és helyére új, nemzetközi szlogenünk érkezik, ami úgy hangzik, hogy Challenge. Create. Care.
Ez a fenti három szó egy gondolkodásmódot fed le, ami a vevőközpontúság, a folyamatos fejlődés, és a biztonságos munkavégzés, biztonságos termékek köré épül.
A Knauf Insulation eddig is a fenntartható fejlődés, a műszaki fejlesztések elkötelezett híve volt, elég csak az Ecose Technológiára gondolnunk, vagy a Fenntarthatósági Jelentésre, amiben a cég olyan gyártási követelményeket támaszt magával szemben minden évben, amik szigorúbbak az érvényben lévő törvényi szabályozásnál, ezzel is küzdve a pazarlás, a környezetszennyezés, a klímaváltozás ellen.
A vevőközpontúság nem új gondolat, de egy olyan terület, ahol mindig van lehetőség javítani a szolgáltatások színvonalán, és a kapcsolatok minőségén. A gyártósortól a beépítés helyszínéig sok kézen át kerül a termék a felhasználóhoz, és a különböző állomásokon tapasztalt hozzáállás nagyban befolyásolja a vásárlót abban, hogy legközelebb is ennek a gyártónak szavaz-e bizalmat, amikor termékbeszerzési döntést kell hoznia.
A döntést megkönnyíti, ha a termék kifogástalan minősége mellett a vevő segítőkész szolgáltatást, szakértő támogatást, minden kérdésére kimerítő tájékoztatást kapott.
A hőszigetelés egy hosszú távú, többszörösen megtérülő, környezetvédelmi szempontból is kiemelkedő beruházás, ami évtizedekre meghatározza ingatlanunk energetikai állapotát, az épület fenntartásával járó költségeinket, ezért kulcsfontosságú az, hogy helyes döntéseket hozzunk a kezdetekkor.
A Knauf Insulation sikerének záloga partnereinek elégedettsége. Ez kell legyen a közös célunk a jövőben is, ahogy a múltban is ez volt.