A Steyr Multi 4095, 4105, 4115 modellek megszakítás nélkül dolgozhatnak kiközelítő üzemmódban, állandó munkasebességet garantálnak szántóföldi munkáknál, és ideálisan alkalmasak homlokrakodó üzemeltetésére. Motorjuk rugalmas, erős felfutású a nyomatékgörbéje, a váltó optimális áttételei és a rendkívül mélyen lévő súlypont a Multi mellett szóló nyomós érvek. Steyr a CNH konszern tagja, ezért magától értetődően „Fiat Powertrain Technologies” (FPT) motorokat használ. A négy hengeres, 3,4 liter lökettérfogatú, 73-84 kW/99-114 LE közötti teljesítményű, Common Rail befecskendezésű, kombinált részecskeszűrővel és a dízeloxidációs katalizátorral ellátott új erőforrások a szigorú EU Stage III B (Tier 4i) kipufogógáz kibocsátási követelményeknek felelnek meg. A régebbi 24/24 sebesség és kétfokozatú powershift váltó helyett vadonatúj, négy, terhelés alatt kapcsolható fokozattal rendelkező hajtóművel szerelték fel. A négy sebességfokozat és a két csoport összesen 32/32 áttételt jelent, kuplung nélkül használható irányváltóval. A kérésre helyzet- és nyomásszabályozással is ellátható mellső hidraulika teljesen integrált. A Multi vezetőfülkéje elsőrangú kényelmet kínál ergonomikus kialakítás mellett: Multicontroller a sebességváltó karon, elektromos vezérlőkar a kartámaszban. A kormány és a műszerfal elforgatható, az irányváltó bal és jobb oldalra is állítható. A traktor TLT-felszereltsége is mintaszerű: alapkivitelben négy fordulatszámmal (540/540E/1000/1000E), plusz útarányos TLT-vel készül. Az osztott kézigázzal lehetőség nyílik a fordulatszám-tartomány alsó és felső határainak korlátozására. A mellső differenciálzár külön is kapcsolható.
A Steyr Profi CVT sorozat az innovációk igazi tárháza. A 4110-4120 és 4130 Profi CVT típusjelű erőgépek 4-hengeres, 4.485 cm3 lökettérfogatú dízelmotorja 81-96 kW/110-131 LE névleges teljesítményű. A CVT-technológia révén már ma rendelkezik a holnap hajtásláncával, központi eleme a hatékony fokozatmentes sebességváltó, az „active stop” fékkel és a kettős tengelykapcsolóval, vezetőfülkéje teljesen új kialakítású. A sebességváltón levő Multicontroller kifinomult megoldású. A kartámaszon az egyéni igényekre szabott, fóliázott billentyűzettel működő vezérlőpulttal (Intuitiv Control Panel – ICP) valamennyi működtető elem teljes körűen uralható. A vezetőfülke „A”-oszlopán egységes elrendezésben követhetők a műszerek kijelzői. A kartámaszba integrált az a joystick is, amellyel a hátul és középen elrendezett szelepek, illetve az első hidraulika és a homlokrakodó is kezelhető. Jó manőverező képessége, erős hidraulikája és erőteljes kivitelű mellső függesztő szerkezete kommunális célokra is igen alkalmassá teszi.