fbpx

A Naturalma az új évben sem pihen

Írta: Szerkesztőség - 2013 január 30.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Luna – M9

Az első 130 hektár Luna, Sirius, Orion, Rozela és Red Topaz ültetvényfelület a következő szezonban várhatóan megduplázódik.

A prémium fajtákból telepített ültetvényfelület bővülése egyenlőre közel exponenciális léptékű.

Ez a termőterület rohamos bővülését jelenti, és egyben azt is, hogy néhány éven belül viszonylag gyors felfutással létrehozható egy komolyabb árualap.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rozela – M9 / Sirius – M9

Az új fajták ellenállóak a legfontosabb gombabetegségekkel szemben.

E mellett – a több mint 1.200 fős mintán több alkalommal elvégzett vak kóstoltatások alapján – ízükben felülmúlják a jelenleg elterjedt fajtákat.

Ezek az almák ráadásul rendkívül tetszetős külleműek, ami elsősorban szemre, látványra vásárló hazai fogyasztók ismeretében szintén előnyös tulajdonság.

Fentiek ismeretében a fajtaújdonságok várhatóan nagy sikerre számíthatnak, és keresleti piacon lesznek értékesíthetőek.

A Naturalma Program viszont nem elégszik meg ennyivel. A „jó bornak nem kell cégér” elv napjainkban már nem érvényesül.

Számtalanszor voltunk tanúi, hogy megfelelő marketingtámogatással gyengébb élvezeti értékű termékek is szép piaci pályát futottak be, s láttunk olyat is jó minőségű áruk tűntek el a süllyesztőben megfelelően felépített marketing, és piaci bevezetés nélkül.

A Naturalma ezért arra törekszik, hogy a fogyasztók előtt majdan debütáló fajtaújdonságait egy nagyon tudatosan felépített márka égisze alatt, egységes megjelenéssel és egységes minőséggel juttassa el az almakedvelők asztaláig.

El kell érni azt, hogy még az árualap megjelenése előtt érdeklődést, kíváncsiságot és várakozást gerjesszünk a fogyasztókban.

Egyben minden fogyasztó biztos lehet, aki Naturalma márkanév alatt szereplő almát (Lunát, Siriust, Oriont, Rozelát, vagy Red Topazt) vásárol alacsony vegyszerterhelésű, vagy teljesen vegyszermentes és a szokásosnál magasabb fogyasztási élményt nyújtó terméket vásárol, mindezt alig valamivel a szokványos asztali almák árszínvonala fölött.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Naturalma részvénykibocsátás

A 2013-as év ezért jelent fordulópontot a Naturalma számára.

Az előző években a Naturalma bemutató rendezvények kizárólag a termelők részére szóltak, az idei évtől ezek a rendezvények Naturalma közönségtalálkozókká alakulnak át.

A termelők megismertetése mellett 2013 októberétől elkezdjük a fogyasztói marketinget a kóstoltatásokon alapuló fajtabemutatókkal és figyelemfelkeltő cikksorozatunkkal, melyek már nem csak az országos agrár szaksajtóban jelennek meg.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kóstoló és fajtabírálat

Az év első két hónapjában termelők részére továbbra is tartunk fajtabemutatókat és kóstolókat, melyre a 06-30-278-1598-as számon, vagy e-mailben regisztrálhat ([email protected])

Hívjon és egyeztetett időpontban felkeressük, elvisszük Önhöz Európa legújabb sikerfajtáit!

Az új fajtákat megkóstolhatja az idei Agromashexpón is, ahol kollégáink minden felvilágosítást megadnak a programban szereplő fajtákkal és a program működésével kapcsolatban.